Nyt navn

Og nej ikke til Peter og Amalie, men til min blog.
Nu er den jo et blevet tilløbsstykke uden lige med flere hundrede læsere jo jo.
Så jeg tænkte at jeg ville have et lidt mere smart navn på bloggen. Det er ligesom om Marianne Gammelgaards Blog ….Det lyder bare ikke så fedt vel.
Forslag modtages med kyshånd og belønnes selvfølgelig gavmildt.

2 responses to “Nyt navn

  1. 2800 Blondine
    Marianne29
    Den Kloge Blondine
    Den Vise Blondine
    …..

  2. Jeg er nok mest til de 2 nederste da jeg går ud fra at 2800 er mit postnummer og jeg skal jo flytte ( alså det er ikke noget jeg ved vel, men der står i The Power at jeg skal forestille mig det).

Skriv et svar

