The Power 2

Ja jeg er nu kommet godt igamg med bogen The Power. Indtil videre står der lidt det samme som i The Secret bare i omvendt ordstilling. Det er dog godt at få det opfrisket, hvis man som jeg selv har gået lidt og hængt med hovedet i et stykke tid.
Jeg har set at nogen af dem der blogger ,( det er vist mest kendte – fordi dem gider folk læse om )  har sådan noget : I denne uge elsker jeg sådan og sådan og i denne uge hader jeg det og den.
Men men men men men det er helt forkert ifølge The Power, for det er jo noget med energier, og bruger vi energi på at hade noget, eller endda bare ikke ku lide det. Ja så sender vi dårlige energier ud i universet, og så får vi dårlige energier tilbage. Derfor, kære venner vil jeg så bare nøjes med engang imellem at fortælle hvad jeg godt kan lide. Som feks idag hvor jeg rigtig godt kan lide mine bukser fra Moshi Moshi i str Large. Ikke fordi de er pæne, men fordi de langt om længe er blevet alt for store( men jo de er alså også pæne).

Skriv et svar

