Lone Landmand

http://lonelandmand.wordpress.com/about/

Her er sgu en dame der har fundet sit kald ude på landet. Det håber jeg også at jeg gør snart.
Man kan ikke umiddelbart gennemskue hvilke ligheder der er mellem Lone Landmand og jeg. Meeeeeen kigger man lige lidt bagved, kan man lige ane det. For det første bor vi begge på landet. Vi er begge lyshårede og glade for dyr. Hunde og labrador især. Og hun bager, og det gør jeg også ….nåeh nej alså det gør jeg jo ikke. MEN jeg kan rigtig godt lide kager. Mon det kan tælle?
Hun skriver og skriver. Det gør jeg jo også. Hun skriver om opskrifter og livet på gården. Jeg skriver om én der skriver om opskrifter, og om livet på gården. Ja præstegården ved i nok. Jeg kan lige benytte lejligheden til igen at nævne, at jeg bor på en gammel  præstegård. Gad vide om Lone Landmand har en flagstang. Det har hun nu nok . Det har man herude på landet.
Det ser også ud til at Lone Landmand er jyde og det er godt når man bor på landet. Det giver rygrad i svære situationer – tror jeg.
Jeg vil blive ved med at følge med i hvad Lone Landmand sådan går og laver. Jeg har sådan lidt en søster følelse. Hun har det nok på samme måde 🙂

 

Skriv et svar

